İsmail bey yazınızla ilgili fikirlerimi size yazmak istedim
Adım Reşat KÜÇÜK ziraat mühendisiyim Süt sığırcılığı ile uğraşıyorum Besi danası da bakıyorum Tüketiciler tamamen organik olmasada % 70 organik olarak başlayacak birkaç yıl içinde % 100 ü organik olacak ürünleri , organik olmayan ürünlerle aynı değer üzerinden edinebilirler.
Teslim edilen ürünün sebze , et ve süt olarak günlük olması sağlanabilir.
Ürünler adrese teslim veya belirli merkezlere ulaştırılabilir. Ancak kuralları hem üretici hem tüketici lehine koruyup hakemlik edecek kooperatifin kurulması ve bahsettiğiniz sistemin parametrelerinin belirlenmesi lazım
Ben ekte size birkaç fotoğraf göndereceğim 480 sağmallık bir işletmem var Bursa da inek beslemede kullandığım bitkiler mısır ve yonca hayvan gübresi ile gübreleniyor. Çayırotunu askeri havaalanlarından ihale ile alıyorum ve bu çayırotu organik veya inorganik gübre içermiyor yılda bir kez baharda hasad ediliyor.
Kullandığım kesif yem içeriği tahıllar piyasadan alınıyor bu ürünlerde sun i gübre vardır
sistem kurulursa bu kısım gözden geçirilir.
Gübre ile ilgili hesabınız yanlış ülkemizde gübrenin idrarı akar gider ziyan olur üretici feçes denen katı kısmı biriktirir depolarken bu feçesinde % 60-70 AĞIRLIĞI HAFİFLER Esas kıymet gübrenin idrarında. Katı sıvı gübre karışık depolanırsa tarla uygulaması için 5-10 kat seyreltilmesi gerekir Kabaca ülkemizdeki organik gübre doğru yönetilse topraklarımızın yarısndan fazlasına yeter diye düşünüyorum. Ülkemizde gübre miktarı değil sevk ve idaresi yanlış Suni gübre petrole dayalı aşırı pahalandı çiftçi hayvan gübresini artık mecburen kullanmak zorunda yoksa bu maliyetlerle çok insan tarımsal üretimdeen çekilecek.
Tarlaya katı sıvı gübreyi yaydığımız makina ( tanker) fotosu ekte ab ve abd de cok yaygın bu sistem. Doğrudan pazarlama için fikir üretiniz para kazanacak bir sistem için mal üretecek binlerce üretici var çevremde.
Tarımla uğraşan insanlar eğitimsiz ve kötü bir sistemin içindeler kanları emiliyor. Doğru bir sisteme ihtiyaç var Halk pazarı ,Tarım tüketim kooperatifi parlak fikirler her iki taraf için hakemlik yapsa yine yeter.
Sebze lerin tadı yoktur doğru çiftlik gübresi faydalı olur Genetik olarak tohumların melezlemesi ilede dayanıklılık görünüş fenotip seleksiyonda öne alınmıştır bu seleksiyonun lezzet koku besleme değeri öne alınması insanların özlediği ürünleri sağlar en kötü üretimde yerel çeşitler kullanılır.*
Günlük ürün var günlük ürünü aracısız satacak yer kurun yeter.
Düşünün domates ağustosta 005 ykrş üreticide İstanbulda 089 ykrş insaf hiçbir ülkede hiçbir sistem hiçbir malın fiyatını 20 kat arttırmaz.
En son süt ve yogurt demişsiniz ayrı bir konu katkı süttozu ithal.
SÜT bizden 0.7 ytl çıkıyor. Istanbul 1.5 ytl ile 1.9 ytl alıyor. Bizden süt 3.5 - 4.2 yağlı çıkıyor siz 1.5 - 2 yağlı süt içiyorsunuz.
En az süt işleyen firmanın ürünü en iyidir. Cok süt işleyen aktörler büyükler. Kanlı irinli , otlu , boklu , sulu , antibotikli, çeşit çeşit sütü yüksek teknolojileri sayesinde UHT TEKNİĞİ İLE UZUN ÖMÜRLÜ HALE getirip satıyorlar
Verem , Brucella var açık süt almayın diyorlar ancak sütü düşük ısıda pastörize etmeyip yüksek ısıda besinlerini öldürüp sterilleştiriyorlar yağını çalıyorlar.
EN İYİ SÜT ŞİŞE,PLASTİK,VEYA KARTON KUTUDA OLSUN ÜRETİM İLE SON TÜKETİMİ ARASINDA 1 hafta süre olan süttür. Naturel az bakterili üstün nitelikli olmak zorundadır.
Adım Reşat KÜÇÜK ziraat mühendisiyim Süt sığırcılığı ile uğraşıyorum Besi danası da bakıyorum Tüketiciler tamamen organik olmasada % 70 organik olarak başlayacak birkaç yıl içinde % 100 ü organik olacak ürünleri , organik olmayan ürünlerle aynı değer üzerinden edinebilirler.
Teslim edilen ürünün sebze , et ve süt olarak günlük olması sağlanabilir.
Ürünler adrese teslim veya belirli merkezlere ulaştırılabilir. Ancak kuralları hem üretici hem tüketici lehine koruyup hakemlik edecek kooperatifin kurulması ve bahsettiğiniz sistemin parametrelerinin belirlenmesi lazım
Ben ekte size birkaç fotoğraf göndereceğim 480 sağmallık bir işletmem var Bursa da inek beslemede kullandığım bitkiler mısır ve yonca hayvan gübresi ile gübreleniyor. Çayırotunu askeri havaalanlarından ihale ile alıyorum ve bu çayırotu organik veya inorganik gübre içermiyor yılda bir kez baharda hasad ediliyor.
Kullandığım kesif yem içeriği tahıllar piyasadan alınıyor bu ürünlerde sun i gübre vardır
sistem kurulursa bu kısım gözden geçirilir.
Gübre ile ilgili hesabınız yanlış ülkemizde gübrenin idrarı akar gider ziyan olur üretici feçes denen katı kısmı biriktirir depolarken bu feçesinde % 60-70 AĞIRLIĞI HAFİFLER Esas kıymet gübrenin idrarında. Katı sıvı gübre karışık depolanırsa tarla uygulaması için 5-10 kat seyreltilmesi gerekir Kabaca ülkemizdeki organik gübre doğru yönetilse topraklarımızın yarısndan fazlasına yeter diye düşünüyorum. Ülkemizde gübre miktarı değil sevk ve idaresi yanlış Suni gübre petrole dayalı aşırı pahalandı çiftçi hayvan gübresini artık mecburen kullanmak zorunda yoksa bu maliyetlerle çok insan tarımsal üretimdeen çekilecek.
Tarlaya katı sıvı gübreyi yaydığımız makina ( tanker) fotosu ekte ab ve abd de cok yaygın bu sistem. Doğrudan pazarlama için fikir üretiniz para kazanacak bir sistem için mal üretecek binlerce üretici var çevremde.
Tarımla uğraşan insanlar eğitimsiz ve kötü bir sistemin içindeler kanları emiliyor. Doğru bir sisteme ihtiyaç var Halk pazarı ,Tarım tüketim kooperatifi parlak fikirler her iki taraf için hakemlik yapsa yine yeter.
Sebze lerin tadı yoktur doğru çiftlik gübresi faydalı olur Genetik olarak tohumların melezlemesi ilede dayanıklılık görünüş fenotip seleksiyonda öne alınmıştır bu seleksiyonun lezzet koku besleme değeri öne alınması insanların özlediği ürünleri sağlar en kötü üretimde yerel çeşitler kullanılır.*
Günlük ürün var günlük ürünü aracısız satacak yer kurun yeter.
Düşünün domates ağustosta 005 ykrş üreticide İstanbulda 089 ykrş insaf hiçbir ülkede hiçbir sistem hiçbir malın fiyatını 20 kat arttırmaz.
En son süt ve yogurt demişsiniz ayrı bir konu katkı süttozu ithal.
SÜT bizden 0.7 ytl çıkıyor. Istanbul 1.5 ytl ile 1.9 ytl alıyor. Bizden süt 3.5 - 4.2 yağlı çıkıyor siz 1.5 - 2 yağlı süt içiyorsunuz.
En az süt işleyen firmanın ürünü en iyidir. Cok süt işleyen aktörler büyükler. Kanlı irinli , otlu , boklu , sulu , antibotikli, çeşit çeşit sütü yüksek teknolojileri sayesinde UHT TEKNİĞİ İLE UZUN ÖMÜRLÜ HALE getirip satıyorlar
Verem , Brucella var açık süt almayın diyorlar ancak sütü düşük ısıda pastörize etmeyip yüksek ısıda besinlerini öldürüp sterilleştiriyorlar yağını çalıyorlar.
EN İYİ SÜT ŞİŞE,PLASTİK,VEYA KARTON KUTUDA OLSUN ÜRETİM İLE SON TÜKETİMİ ARASINDA 1 hafta süre olan süttür. Naturel az bakterili üstün nitelikli olmak zorundadır.
İyi akşamlar
No comments:
Post a Comment